The Wolf and the Lion
After her grandfather's death, 20-year-old Alma decides to go back to her childhood home – a little island in the heart of the majestic Canadian forest. Whilst there, she rescues two helpless cubs: a wolf and a lion. They forge an inseparable bond, but their world soon collapses as the forest ranger discovers the animals and takes them away. The two cub brothers must now embark on a treacherous journey to be reunited with one another and Alma once more.