Mia and the White Lion
Shot over the course of three years, the film centers on a willful young girl named Mia whose life is turned upside down when her family decides to leave London to manage a lion farm in South Africa. When a beautiful white lion, Charlie, is born, Mia finds happiness once again and develops a special bond with the growing cub. As Charlie grows to full size, Mia uncovers an upsetting secret kept hidden by her father. Distraught that Charlie could be in danger, Mia decides to rescue him. The two friends set out on an incredible journey across the South African savanna in search of a sanctuary where Charlie can live out his life in freedom.