The World's Greatest Fair
A fascinating view of the largest World's Fair in history held in 1904. Hundreds of images, early film footage, and engaging interviews bring to life stories of dog-eating tribes on exhibit, marathon runners openly administered drugs, and the alleged creation of the ice cream cone and iced tea.