Time After Time
Famed scholar, author, inventor and prophet H.G. Wells chases Jack the Ripper, one of the most feared serial murderers of all time, from 19th-century London to modern-day San Francisco in this science fiction thriller. When Jack the Ripper (David Warner) flees across time in one of H.G. Wells' (Malcolm McDowell) inventions, Wells follows him to the 20th Century. Now, in a city and a time completely unknown to him, Wells must find a way to stop the Ripper from continuing his streak of murders.