Treasure Hunters
What if the treasure of Khufu was discovered during Napoleon’s wars in Egypt and hidden secretly somewhere in Paris? To solve the mystery Christian Robinson, an archeologist with unorthodox methods, embark on a great quest from Cairo to the iconic places of Paris. While he reconnects with his daughter and his grandson he neglected for too long, they will embark in a crazy race against a group of ruthless art smugglers.