Relic Hunter
Smoking Gun
A man hires Sydney to find Al Capone's diamond-encrusted gun, hoping to clear his grandfather's name.
After seeing an old photo, Sydney and Nigel search for a Pioneer's Bear Flag believed to have been destroyed in 1846.
Sydney and Nigel travel to Nashville, Tenn., and Germany when a musician needs help finding a guitar Elvis Presley gave to him.
Sydney and Nigel compete against rival Kurt Reiner when a baseball star asks them to search for a magical baseball glove.