Indochine - Central Tour, Le Film
The historic stadium tour ! 6 shows / 6 attendance records for all disciplines combined: 417,799 spectators. 'Central Tour' the first concert in the world filmed live for IMAX: No. 1 at the box office in 477 theaters (the biggest musical event ever broadcast in France). Concert filmed at the Groupama Stadium in Lyon on June 25, 2022.