Cassino in Ischia
Former box office king Nic Cassino finds himself overshadowed by a new generation of action stars. Determined to revive his career, he teams up with a down-on-his-luck director to film an artsy, groundbreaking action movie in Italy. As they stumble through culture clashes and a chaotic production, Nic's comeback attempt soon spirals into a hilarious journey of mishaps, reinvention, and unexpected discoveries.