13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi
In this gripping true story, six elite ex-military operators assigned to protect the CIA, fought back against overwhelming odds when terrorists attacked a U.S. diplomatic compound on September 11, 2012. When everything went wrong, six men had the courage to do what was right.