Tenacious D in the Pick of Destiny
There is no disputing the place of the mighty warrior JB (Jack Black) in the halls of rock legend. "Tenacious D in The Pick of Destiny" follows JB's dramatic evolution from frustrated childhood prodigy in the town of Kickapoo to become the voice of the greatest band on earth. The world will never be the same.