Team America: World Police
From the creators of South Park comes an outrageous musical satire of big-budget action films in which freedom hangs by a thread. Team America is an international police force dedicated to maintaining global stability. When they learn of a power-hungry dictator brokering weapons of mass destruction to terrorists the heroes embark upon a harrowing mission to save the world.