Shakira - Live and Off The Record
This footage includes 90 minutes of electric performance from her sold out 2003 tour, Tour of The Mongoose. It also comprises of a one-hour documentary, an uncensored look behind the curtain of the tour. The camera captures Shakira's life, loves, family.