Winnie-The-Pooh: Blood and Honey
A horror retelling of A.A. Milne Winnie-the-Pooh. Now feral and bloodthirsty, Winnie-the-Pooh and Piglet terrorize Christopher Robin and a group of young women at a remote house looking for a weekend getaway.