Untitled Home Invasion Romance
With his marriage on the rocks, Kevin (Jason Biggs) whisks his wife Suzie (Meaghan Rath) away on a romantic getaway with a wildly misguided plan: fake a break-in and play the hero. But when things spiral and someone turns up dead, Kevin finds himself at the center of a murder investigation, with lies piling up faster than the alibis.