Good People
In the middle of the night, Tom Leroy calls the emergency services to say that he has had a road accident and that his wife is stuck in the fiery wreck. When emergency services arrive, his wife is already dead.
Tom and Linda try to get a new loan to save Linda's tanning salon, but the loan is refused and the bank threatens to seize their house if they do not repay soon.
A few days before the accident, Linda has thought everything through and has a plan to get out of trouble.
The day after Linda's funeral, Tom discovers that Pierrot, a drug addict, has reported a suspicious disappearance at his police station.
The noose tightens around Tom; Cathy, an insurance broker, and Stéphane, a policeman, trace the trail taken by Philippe.
After being placed in police custody, Tom is interrogated by the French gendarmes. In particular by Roger, the major of the gendarmerie, who has defended him from the start.