Usher - Omg Tour
Treating the crowd at London's O2 Arena to his signature brand of R;B infused pop, Usher performed hits from recent albums Versus and Raymond V. Raymond, including 'DJ Got Us Falling in Love,' 'There Goes My Baby,' and 'OMG,'.