Valhalla
Siblings Roskva and Tjalfe embark on an epic adventure from Midgard to Valhalla with the gods Thor and Loki. Life in Valhalla, however, turns out to be threatened by the dreaded Fenrir wolf and the god's barbaric archenemies, the troll like giants. Side by side with the gods, the two children will fight to save Valhalla from the end of the world in Ragnarok.