Valley Girl
In this musical adaptation of the hit 1983 film that changed American teenage life forever, Julie (Jessica Rothe) is the ultimate ‘80s Valley Girl, whose world is rocked when she falls hard for Randy (Josh Whitehouse), a punk rocker from Hollywood!