Various Artists - Carmen
This new Royal Opera production is a darkly passionate reading of one of the world’s favourite operas. Under the baton of Music Director Antonio Pappano, Bizet's irresistible score drives the tragedy forward - powering a landmark staging of musical masterpiece.