Various Artists - Como Se Forma Una Rumba
Iván Acosta's 'Como se forma una Rumba' (How to Create a Rumba) sheds light on the origins and roots of some of the most popular Cuban rhythms. This dynamic audio-visual package features an exciting procession of testimonies, great Afro-Cuban jams and colloquial jokes. Artists featured include: Maestro Chico O'Farrill, José Fajardo, Juan Pablo Torres, Alfredo Valdés, Jr., Cándido Camero, Horaci...