Wagner - Tristan and Isolde
Tristan and Isolde, the high-point of the 2015 Bayreuth Festival: Katharina Wagner’s highly anticipated new production of her great-grandfather's - Richard Wagner - immortal music drama of love and longing. With Evelyn Herlitzius as the “perfect Isolde, singing with precision and ardour right up to the end, and Stephen Gould as Tristan, sovereign master of his murderously difficult role, as i...