We Burn Like This
When 22 year-old Rae, a descendant of Holocaust survivors, is targeted by Neo-Nazis in Billings, Montana, her ancestors' trauma becomes real. After hitting a low, Rae returns home to her mother and uncovers the truth about a childhood accident. As antisemitism continues to rise in the community, we follow Rae on her journey to forgive herself, her mother, and the broken world. Inspired by true events, this coming-of-age story shows the inherited effects of historical trauma and the strength of survival and healing.