We Still Have the Deep Black Night
Karen sings and plays the trumpet in a vigorous rock band in Brasilia but no one there is interested in it. At 27, she has lost hope in the city her grandfather helped to build. She follows in the footsteps of her ex-partner and tries her luck in Berlin but is unexpectedly forced to start over in Brasilia again. She must now understand her role in a place where there is still much to be built.