We Will Dance Again
A harrowing documentary about the October 7th Hamas attack on the Nova Music Festival, a celebration of music, peace and freedom that turned into a killing field as 400 festival-goers were slaughtered or abducted. Two dozen survivors tell unimaginable stories of courage, humanity and heroism illustrated by the actual cell phone footage they recorded while fleeing or hiding.