Wolfe
One night, Andie, figurehead of a four friends group, plans out her death in front of all her relatives. Through a broken monologue, Andie reveals her deep thoughts about each person she has harmed. This staging destabilizes the group and questions the links previously made. While each member of the gang tries to regain control of the group, both emotionally and physically, a fifth person interferes from the outside and comes to stir up chaos.