16 Hudson
The Blob that Everyone Ate
When Mom's potato pudding (Aloo Ka Halwa) is uneaten at the school's potluck, Amala makes it her mission to eat all the evidence to protect Mom's feelings.
Lacrosse Purposes
Star athlete Eddie discovers that lacrosse doesn't come easily to him, but learns that it's important to be an inspiration as a star.