16bit Sensation: Another Layer
The year: 1992. The college student: Meiko Uehara. The job: Computer store clerk. Or so she thought. After finding a secret adult PC game developer upstairs, she replaces a missing artist to complete the game in time. Her career depends on it!
Konoha suddenly finds herself back in the year 2023, with little to show for her adventure, and no way to contact anyone at Alcohol Soft; now it's up to Konoha to figure out a way to turn back time once again.
Konoha goes back to the year 1996, where Mamoru refuses to work on any more games.