Nobunaga Concerto
A high school student with little regard for history is thrown back in time to Japan's Sengoku Era and takes on Oda Nobunaga's identity.
Saburou Nobunaga
Saburou is sent back in time and meets Nobunaga Oda, who turns out to look just like him; brilliant but shy, Nobunaga asks Saburou to take his place.