Music school receptionist Asuka Yukihira (Alice Hirose) attends her high school reunion and reconnects with Haruto Mizuno (Gordon Maeda), her old crush. To her delight, she discovers Haruto has also harbored feelings for her all these years. They begin to date, eager to make up for lost time and resolve past misunderstandings. However, tragedy strikes when Haruto is hospitalized and falls into a coma. Asuka remains steadfastly by his side, reflecting on their past while grappling with an uncertain future. Will Haruto recover, allowing them to reclaim the love they almost lost, or is it already too late?