8 Simple Rules
Paul makes excuses to keep Bridget from taking her driver's test; when Paul encourages Kerry to enter an art competition, her submission is rejected.
Kerry is chosen over Bridget for a spot on the cheerleading team; Paul tries to switch Rory's attention from video games to books.