90 Day Journey: Emily & Sasha
With a baby on the way, Emily is eager to start her new life with Sasha in her Oregon home.
Emily's dreams of a perfect labor turn into a nightmare when the birth becomes an emergency.
Emily decides that she and Sasha should get married sooner so they can find a home of their own.