90 Day Journey: Nicole & Azan
Azan has a surprise for Nicole, and they wrestle with the future of their relationship.
Nicole returns to Florida and visits an immigration lawyer, who gives her harsh news.
Azan feels that Nicole should pay more attention to her health. They introduce May to Azan's family.