90 Day Journey: Danielle & Mohamed
Danielle is enthusiastic about bringing her Tunisian fiance, Mohamed, to Ohio. Her family and friends, however, question his intentions.
Danielle's younger Tunisian fiance, Mohamed, arrives in Ohio and faces overwhelming American firsts.
Mohamed visits a lawyer the morning of his wedding to find out what marrying Danielle entails.
Mohamed reveals why he left Danielle after less than two years, and he prepares for life in Miami.
Danielle learns Mohamed relocated to Miami and talks to a lawyer about an annulment.
Mohamed wants to continue life in Miami without Luisa, but he's worried about his immigration.
Mohamed returns to Ohio to face Danielle and ask her to change the annulment filing to a divorce.