90 Day Journey: David & Annie
David worries about the dowry payment to Annie's parents as they travel to her village.
David introduces Annie to his daughter via video chat. In Los Angeles, the couple goes sightseeing.
David introduces Annie to his kids, and Annie questions whether she'll stay in America with David.
David invites his daughter to his wedding, but Annie is concerned she'll create drama.
David attempts to heal his relationship with his daughter. Annie vents her frustrations to a friend.