A Body That Works
In order to pay for the surrogacy process, Ido makes the ultimate sacrifice. After a poor meeting with his parents, who did not take the surrogacy news well, Ido decides to sell his practice.
Dr. Sternhall (the fertility expert) delivers the good news – the fetus is healthy and is growing at a good pace. Hen, Eli, and Ido are relieved, excited and will soon find out the baby's sex.
The baby’s life may be in danger and Hen stays overnight at the hospital to be monitored. When Eli finally arrives, Ido wants to know where she’s been.
It’s been a week and Eli has not returned home, while Hen is still living at her and Ido’s apartment.