A Shop for Killers
A nephew who lost his parents and grew up in the hands of an uncle who runs a shopping mall faces a new truth after his uncle's sudden death.
Jeong Jinman, Jeong Jinman, Jeong Jinman
Jinman receives an unexpected call; Jian, who is alone at home, is pursued by unidentified men.
Jian gets angry as she watches Jinman on the screen; Jeongmin points a gun at Jian's head.
Jinman was once a mercenary of a large company; Babylon suffers from the truth he learns.