A Suitable Boy
A vast, panoramic tale charting the fortunes of four large families and exploring India and its rich and varied culture at a crucial point in its history.
Lata goes on a disastrous date and comes under threat from her own family. In the countryside, Maan experiences a different way of life.
As three different suitors vie for Lata’s affections, she surprises herself by making two bold and unexpected rejections. Maan is the hero of the hour, and enjoying his father’s affection at last.