Abby Hatcher
A big-hearted girl helps her Fuzzly friends who live in her family's hotel with exploring feelings, fixing mishaps and embracing their special quirks.
When Abby Met Bozzly / Hair Flair Everywhere
A) We flash back to the very first time Abby met Bozzly. B) When Mrs. Melvin leaves for a day trip and closes the salon, Abby tries to help Harriet find a replacement hobby.
A) When Bozzly gets hurt, Melvin steps in as Abby’s sidekick. B) Princess Flug’s Cousin Flugtilda comes to visit the hotel.
A) Teeny Terry thinks he doesn’t have a talent, so Abby helps him find one for the big Hotel Talent Show. B) Abby follows a trail of missing roses to a new Fuzzly – the flower-loving Princess Flug.
A) Chef Jeff’s nighttime tuba practice is keeping all the Fuzzlies awake. How can she get him to sleep? B) Princess Flug thinks Melvin’s surprise party is for her, and gets very upset when she realizes it’s not.
A) Mrs. Melvin’s hairbrush goes missing, and Abby tracks it to a brand new Fuzzly who loves to style hair. B) When the Fuzzly twins, Mo and Bo, get separated in the hotel, it’s up to Abby to get them back together again.