Activate: The Global Citizen Movement
Eradicating Extreme Poverty
Actors Hugh Jackman and Priyanka Chopra Jonas and singer Becky G join Global Citizen in campaigns to push world leaders into enacting policy changes that would end extreme poverty around the globe.
Ending Cash Bail
Music artists Common and Usher team up with Global Citizen and grassroots organizers as they attempt to achieve historic criminal justice reform by ending the use of cash bail in New York State.
Actress Rachel Brosnahan teams up with Global Citizen and travels to the border of Peru to see what happens to children's education during conflicts and natural disasters.
Priyanka Chopra Jonas joins activists as they campaign to break down barriers to girls' education.
Rapper Pharrell Williams joins the push to get governments, companies and individuals to solve the ocean plastic pollution crisis; actor Darren Criss travels to the Philippines to witness plastic's impact on people living in extreme poverty.
Actress Uzo Aduba pushes for clean drinking water and proper sanitation for the world's most vulnerable people; she travels to Nigeria to urge governors to commit to eradicating the contaminated water and open defecation crises.