Africa
There is a surprising abundance of life in Africa's ancient and arid southwest corner. With water in short supply, watch as black rhinos, giraffes, meerkats and others defy the rules of survival to endure in this most inhospitable of homes.
The rainforest is Africa's pulse. From floor to canopy it hums with life. Bioluminescent fungi, tool-wielding chimpanzees, giant bulls and elusive picathartes birds are a few of the many creatures vying for space in this ultra-competitive habitat.