Age of Influence
XOXO, Grifter Girl
After encountering celebrity swindler Anna Delvey in prison, Danielle Miller, once known as the infamous Swiffer Girl, tries to follow Delvey's fraud-to-fame playbook.
After finding fame on social media, Jay Mazini is exposed as a con artist who will stop at nothing to keep his house of cards from crumbling.
Battle of the Influencers
A war of words over the safety of the trendy F-Factor diet starts on Instagram and ends up with Tanya Zuckerbrot taking Emily Gellis to court.
Bodybuilder Tyler Baumann reinvents himself as the juice-head influencer, Musclehead 320, and becomes the face of his own steroid empire.
The adopted children of Machelle Hobson grow up in a house of horrors while she exploits them on the popular YouTube series, "Fantastic Adventures."
Wannabe influencer and reality star Tracii Hutsona scores her biggest payday when she takes her boss, a famous basketball player's ex-wife, for over a million dollars.