Agent Hamilton
Agent Carl Hamilton returns to Sweden after lengthy training in the United States; at the same time, Stockholm is startled by a series of terrorist attacks.
Hamilton begins his work on Säpo and becomes acquainted with Birger, who helps him discover that Norling has been hiding secret information.
Kristin and Hamilton go to Hamburg to collaborate with the German intelligence service BND in the pursuit of the terrorists who have been traced to the city.