Aharen-san is Indecipherable
Socially awkward Aharen-san has personal boundary issues, either getting too close or too far from her classmates. When fellow student Raido picks up an eraser she drops, Aharen-san decides they’re now best friends. Whether studying, playing the arcade, or just eating lunch—she’s along for the ride. What follows is an impromptu bonding that shows affection can blossom in the unlikeliest of places!
Are We Being Followed?
Aharen finds herself having even more trouble with distance than usual thanks to her vision being impaired. When Raido tries to help her with eye drops, he incurs the wrath of Aharen's imposing childhood friend.
The periodic shift of the seating chart is approaching, threatening to put Aharen and Raido's friendship to the test.
A fixation on rap music leads to a new breakthrough in Raido and Aharen's friendship, but a fixation on fidget spinners threatens to ruin both their lives.
Exams are coming up, and Raido is hoping on Aharen's tutelage to improve his test scores.
A trip to the school pool during P.E. sets off a string of competitions between Aharen and Raido. Can the quiet giant finally score a victory against the tiny enigma?