Aller simple
Fall
Six people who do not know each other are invited to a billionaire's house. The helicopter carrying them does not make it to their destination. The forced landing in the middle of nowhere forces the group to organize themselves while waiting for help.
Spy
An accident increases tensions between the survivors while help is slow to arrive. Some take a strong dislike to the pilot. Investigator Michaud is entrusted with the case of two mysterious disappearances.
Following the revelations of one of the survivors, the personality of each is revealed. The danger becomes clearer and bad decisions are made. Investigator Michaud finally meets the billionaire who invited the missing.
Suspicious events accumulate; the captives realize that they are not there by accident. Who can they trust? They undertake their own investigation while that of investigator Michaud advances in leaps and bounds.
Pressure is mounting both for the captives and for the evil force that orchestrated their demise. The investigator is getting closer.
The truth is emerging, both among the survivors in the fishing camp and in the investigating office, but the game is not yet won. Investigator Michaud is in a race against time to avoid the worst.