Almost Happy
Sebastián is a radio show host of modest fame, trying to find a way in the world as he deals with his ex-wife (whom he still loves) and two kids.
Sebastián leverages tickets to a Paul McCartney concert to flirt with a young secretary, but, it's his ex-wife, Pilar, is the one who still intrigues him.
Sebastián's comedy gig conflicts with a big soccer game, and the decision about what to do is full of significance.
Sebastián runs into his high school girlfriend after 30 years, and she's still holding a grudge because he kept their romance a secret.
Sebastián reluctantly agrees to deliver a monologue at a friend's elderly father's birthday gala.
After learning about a friend's separation, Sebastián recalls when his ex-wife, Pilar, tried to get him to break their intimate routines.
Sebastián's ineptness with the children threatens to upend a much needed day off for Pilar.