Amazing Gravity
Professor Jim Al-Khalili tries to find where gravity is weakest in Britain and where humans weigh the least.
Using Einstein's elaborate theories, Jim Al-Khalili looks at whether the rate humans age is affected by gravity and the speed at which the Earth moves.