Amber the Ambulance
Amber the Ambulance serves as the doctor of Car City, tending to all the bulldozers, tractors, buses and other vehicles in need of repair.
Amber the Ambulance is the doctor of Car City, whenever a bulldozer, tractor, garbage truck, bus, or any construction truck like excavator, monster truck needs to get healed, he goes to see Amber. This cartoon for children about cars and trucks is ideal for boys and girls who are interested in cars!