Car Patrol
In Car City, the streets are patrolled by Mat the police car and Franck the fire truck, the fearless detectives who come to save the day.
Mat the police car, Hector the Helicopter and Frank, members of Car Patrol, help all the cars and trucks in need! Whenever a bulldozer, tractor, garbage truck, ambulance, bus, any construction truck like excavator, monster truck is stuck or needs help, Car Patrol is always there to solve their safety problems.