American Nightmare
After young mother Danielle Jennings is found strangled to death in her apartment, detectives immediately believe she knew her attacker, then, a witness comes forward with a ringer of a clue that leads them to an unthinkable monster.
After an up-and-coming actress is savagely murdered in her home, police believe an angry, revenge-hungry killer is responsible.