The Yogurt Shop Murders
In 1991, four teenage girls are murdered in a North Austin yogurt shop; decades later, investigators continue to work to solve the crimes.
The police revisit the young suspects, leading to conflicting and ever-changing information – and two confessions.
2009. When new DNA evidence leads to Springsteen and Scott's release, the victims' families must grapple with the unknown.
2025. A break in the case reveals the murderer's identity, allowing relief for the families and the falsely accused to seek exoneration.